Electrolux nagrodzony Effie za kampanię „Pierz, susz, noś dłużej”

W tegorocznej edycji konkursu Effie, Electrolux, firma członkowska APPLIA, otrzymała srebrną nagrodę w kategorii Dobra Konsumpcyjne. Celem nagrodzonej kampanii jest uświadomienie ludziom jak bardzo szkodliwa dla środowiska jest „śmieciowa” moda, zachęta do odpowiedniej pielęgnacji posiadanej odzieży oraz promocja mody cyrkularnej.

Nagroda Effie to jedna z najważniejszych nagród przyznawanych branży reklamowej na świecie. W Polsce organizatorem konkursu Effie jest Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR. Celem tego konkursu jest wyłonienie i nagrodzenie najskuteczniejszych kampanii i rozwiązań marketingowych, których efektywność jest mierzona poprzez porównanie celów biznesowych, postawionych przed kampanią/projektem, z uzyskanymi wynikami. Tu liczy się nie tylko pomysł i realizacja, ale przede wszystkim skuteczność.

Jury złożone jest z praktyków, ekspertów i autorytetów w szeroko rozumianej branży komunikacji marketingowej oraz marketingu. Są wśród nich przedstawiciele reklamodawców (klientów), agencji kreatywnych, agencji interactive, domów mediowych, mediów, instytutów badawczych oraz niezależni branżowi eksperci. Taki skład jury pozwala oceniać kampania z wielu punktów widzenia i nagradzać te najskuteczniejsze.*

Z tym większą radością, we wtorek 26 października b.r., podczas Gali w Teatrze Wielkim w Warszawie Electrolux odebrał srebrną statuetkę Effie w kategorii Dobra Konsumpcyjne, za działania edukacyjno- promocyjne dla pralek i suszarek PerfectCare.

 Electrolux jest marką, która promuje ideę zrównoważonego rozwoju w swoim modelu biznesowym oraz wśród konsumentów. Kampania Pierz, susz, noś dłużej, zapoczątkowana przez nas w 2020 roku, to przeciwstawienie się trendom „fast fashion”. Nie nawołujemy do radykalnej rewolucji w stylu życia. Promujemy nowe nawyki związane z dbaniem o ubrania, które w długiej perspektywie zbudują świadomość tego, w jaki sposób traktowanie ubrań z szacunkiem przekłada się na środowisko. – mówi Natalia Kostera, Brand Manager Electrolux, odpowiedzialna za kampanię.

 „Jesteśmy dumni, że wspólnie z Cut The Mustard, Zenith, LiquidThread, agencją Słucham i Performics udało nam się pokazać, iż ubrania mogą żyć dłużej i warto o to zadbać!” – dodaje

Dzięki owocnej współpracy z influencerami i mediami oraz organizowanym wydarzeniom, kampania dotarła do ponad 15 milionów konsumentów, edukując ich o znaczeniu zrównoważonej mody.

*Opis Effie na podstawie https://awards.effie.pl/

Alina Jankowska-Brzóska z Amica w rankingu 100 Kobiet Biznesu

Alina Jankowska-Brzóska, Wiceprezes Zarządu Grupy Amica oraz Członek Rady Związku APPLiA Polska, zajęła 7. miejsce w prestiżowym rankingu 100 Kobiet Biznesu, organizowanym przez Puls Biznesu. Konkurs wspiera i promuje przedsiębiorczość kobiet polskiego świata biznesu, odwagę we wprowadzaniu zmian, a także ich wpływ na gospodarkę.

Pani Alina jest także nominowana do nagrody  Polish Businesswoman Award. Szczegóły głosowania pod linkiem https://konkurskobietbiznesu.pl/osoba/alina-brzoska-jankowska/

Gratulujemy wyróżnienia i zachęcamy do głosowania!

Ranking „100 Kobiet Biznesu” tworzy setka kobiet, które zarządzają firmami o największej dynamice sprzedaży i zysku w ostatnich latach. Zestawienie podzielone jest na dwie grupy: wyróżnione są przedsiębiorczynie zarządzające firmami o przychodach poniżej 50 mln zł oraz powyżej 50 mln zł. Wraz z rankingiem organizowany jest plebiscyt czytelników, w którym nagradzane są kobiety w dwóch kategoriach: Kobieta Biznesu 2021 oraz Kobieta Biznesu 2021: działalność społeczna.

W tegorocznym rankingu Kapituła doceniła osiągnięcia Wiceprezes Grupy Amica, Aliny Jankowskiej-Brzóski, przyznając 7. miejsce wśród laureatek w kategorii firm o przychodach ze sprzedaży powyżej 50 mln zł.

– Jestem zaszczycona obecnością wśród tak znakomitych liderek biznesu i wszystkim tegorocznym laureatkom Rankingu 100 Kobiet Biznesu serdecznie gratuluję, a kapitule konkursu bardzo dziękuję za docenienie naszych działań – mówi Alina Jankowska-Brzóska, Wiceprezes Zarządu Grupy Amica. – Odpowiedzialny biznes to taki, który nie tylko realizuje planowane wyniki finansowe, ale też tworzy przyjazne środowisko pracy i działa na rzecz społeczności, które potrzebują wsparcia. W Grupie Amica bardzo dużą uwagę przykładamy do różnorodności i wyrównywania szans kobiet. Działania w tym zakresie realizujemy zarówno w komunikacji naszych wartości, jak i we współpracy z organizacjami społecznymi, czy aktywnościach skierowanych do naszych ludzi. W Polsce, ale nie tylko, wciąż wiele kobiet doświadcza nierówności na różnych polach aktywności, dlatego takie inicjatywy jak Ranking 100 Kobiet Biznesu jest niezwykle ważny. Warto rozmawiać o najlepszych praktykach i pokazywać dobre wzorce – dodaje laureatka.

Jako Wiceprezes Zarządu Alina Jankowska-Brzóska jest odpowiedzialna za prowadzenie całokształtu zadań związanych z działalnością handlową i marketingową w spółkach Grupy Amica, zarówno w Polsce, jak i za granicą. Z firmą związana jest od 2005 roku. Ponadto w ramach Grupy pełni funkcję Prezesa Zarządu Amica Handel i Marketing,  a także wchodzi w skład organów nadzoru spółek zależnych: Sideme SA, The CDA Group Ltd oraz Hansa OOO. Jest absolwentką Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu oraz studiów podyplomowych z zakresu prawa gospodarczego, posiada uprawnienia biegłego rewidenta.

Więcej informacji na temat rankingu: https://www.pb.pl/100kobietbiznesu/#o-projekcie

 

Srebrny Spinacz dla BSH

Firma członkowska naszej organizacji, BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego Sp. z o.o. została wyróżniona Złotym Spinaczem w kategorii Employee experience i komunikacja wewnętrzna.

Uznanie jury zdobyła wyjątkowa komunikacja #PodwijamyRękaw, w której promowano ideę szczepień przeciw Covid-19. Pod hasłem kampanii Zarząd i Pracownicy firmy zaprezentowali osobiste motywacje i zachęcali kolegów i koleżanki z pracy do szczepienia.

Gratulujemy całemu zespołowi zaangażowanemu w realizację projektu!

WIĘCEJ

No alternative text description for this image

Magdalena Olborska z Samsung Laureatem Nagrody „Ludzie, którzy zmieniają biznes”

4 listopada poznaliśmy laureatów i laureatki 4. edycji Nagrody „Ludzie, którzy zmieniają biznes” przyznawanej przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Wyróżnione zostały osoby działające na rzecz upowszechniania koncepcji CSR i zrównoważonego rozwoju w praktyce.

Jury, składające się z przedstawicieli różnych sektorów – biznesu, nauki, sektora pozarządowego – wyłoniło 11 laureatów i laureatek. Magdalena Olborska z Samsung została laureatką w Kategorii specjalnej: ZRÓWNOWAŻONE INNOWACJE SPOŁECZNE. Wyróżnienie przyznano za odważne łączenie CSR z nowymi technologiami, pozytywną energię i umiejętne budowanie mostów między teraźniejszością i dobrą przyszłością.

WIĘCEJ